Re: hp vs. lexmark

Autor: krzychu (krzychu_at_poczta.okay.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 12:40:01 MET DST

Użytkownik "Marcin J." <donjab_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!!
>
> Ktora drukarka jest lepsza hp 3650 czy lexmark P707. Kumpela chce kupic i
> nie wie ktora a ja tez sie za bardzo nie znam na tym. Prosze o opinie.
> Z gory dzieki!!

Bierz Lexmark P707

ja uzytkuje juz 3 lata drukarke Lexmark Z32 i caly czas na orginalnym
cardrige
napelnialem go juz chyba 5 razy po 20 ml
i z tych 20 ml drukuje 500 stron ( czarny )
jednak jest wada ze juz po pierwszym napelnieniu aby dobrze drukowala trzeba
dac na wydruk dokladny wtedy dosc dlugo drukuje ale co tam ;-)

pozdrawiam
krzychu