Re: Ausus TUSL-C i rozpaczliwie wolna praca HDD

Autor: chris_ (user_at_application.com)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 11:10:56 MET DST

Hmm, w takim razie poddaje sie :-)
Ja mam identyczna plyte asus TUSL2-C, dysk tez Barracuda ale 40 GB i windows
XP pro.
Wszystko smiga super, transfery srednio 37MB/s. Nie wiem co ci doradzic,
moze kable ATA masz jakies nietypowe. Sprawdz jeszcze ustawienie zworek na
dysku (master/slave). Ewentualnie ustaw dyski zworkami w tryb auto select. W
ostatecznosci moze to byc tez uszkodzenie kontrolera na plycie.

krzysiek