nieme TV

Autor: Pszemek (pszemek_at_kkk.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 01:24:25 MET DST

Witam,
może ktoś się już spotkał z takim problemem i ma na niego rozwiązanie: karta
ASUS 7100 Combo (z tunerem TV) plus SB LIVE Value.Pod Win 98, Me nie ma
problemu - wszystko gra i buczy, pod XP-ekiem jest tylko obraz i cisza w
głośnikach. W starszych systemach był jeden sterownik do karty z obsługą
tunera, pod XP trzeba instalować sterowniki dla karty i oddzielnie dla
tunera (WDM od Nvidii). Próbowałem różnych wersji i kombinacji sterowników,
slotów dla karty i nic :-( cisza. Zależy mi na tym XP-eku bo mam go legala
pozdro