Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 00:59:04 MET DST

Marco wrote:

> No tu się mylisz. Czasem Outlook tak robi, że coś mu się przytnie,
> wywali komunikat, że operacja się nie udała, że ble, ble, a coś tam
> wyśle. Potem jeszcze próbuje i wysyła drugi raz.

Posta można wtedy z serwera usunąć. A nie widze żeby ludzie od razu to
robili.

> Nie wiem za bardzo jak to się dzieje, ale zdarzyło mi się to kilka
> razy i to z winy Outlooka, a nie przez mój błąd.

Może czas zmienić czytnik?

Poza tym czepiasz sie najmniej ważnej sprawy. Dyskusja jest bezcelowa.
Ludzie tak robią i robić będą bo prostu zielonego pojęcia o tym nie
mają. Co nie znaczy, że mamy im od razu iśc na ręke i podawać
rozwiązania na tacy. Nie uwsteczniajmy społeczeństwa. bo inaczej za
pięć lat będziemy mieli bywalców grup dyskusyjnych, którzy sie będą
chwalić swoim wielkim doświadczeniem, a nie będą potrafili sobie
kodowania w czytniku ustawić.

Być może ataki na posty NTG są na tej grupie zbyt agresywne. Dbanie o
Netykietę też. Ale jak czytam niektóre zachodnie grupy na których nikt
nikomu nie zwraca uwagi to często zdarza sie sytuacja, ze posty są
kompletnie nieczytelne. Nikt ich nie tnie przez co są strasznie długie.
Cytować też poprawnie nie potrafią. Mi to aż tak bardzo nie
przeszkadza, ale jak ktoś chce na wolnym łączu posty pościągać to może
go krew zalać. Masa bezwartościowych, powtarzających sie informacji.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200