Problem z nagrywaniem z ISO na Liteon LTC-48161H

Autor: Maciek (docktorWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:21:32 MET DST

Witam

Mam pewien problem z nagrywarka - nie moge wypalic plyty z obrazu. Mam plik ISO
(plyta instalacyjna Linuxa) i gdy sprobuje nagrac go uzywajac Nero (po zmianie
roszerzenia na .nrg), dostaje komunikat o "nieprawidlowym rozmiarze bloku", z
mozliwoscia "zignoruj" (Nero przechodzi do wypalenia plytki), albo "popraw"
(nic sie nie dzieje).
Wypalony w ten sposob CD-R nie daje sie odczytac (system nie widzi nagrania).

Ten sam efekt wystepuje przy uzyciu innych programow do nagrywania (nie zawsze
jest jakikolwiek komunikat, ale zawsze plyta na przemial).

Od razu mowie ze problem rozwiazalem droga okrezna, a mianowicie przez
zamontowanie obrazu daemon toolsem i wypalenie plytki przez opcje kopiowania w
Nero. Dzieki temu wiadomo tez, ze obraz jest w porzadku.

Nagrywarka ma kilka miesiecy, dziala bez wiekszych problemow, jedyny beret to
wlasnie te obrazy... Niby da sie obejsc, ale ciekawi mnie, co jest nie tak.

Z gory dzieki za pomoc

Maciek