Re: Pen Drive-a USB

Autor: dexter (dexter_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:09:31 MET DST

> Mam problem z połączeniem Pen Drive-a (Flash Device USB) pod WIN98 SE
firmy
> ACTINA kolor zloty, plyta glowna INTEL, nie mam plyty od porducenta i nie
> wiem jak to sie instaluje (chodzi mi o sterownik)

A inne strzęty (np. myszka) działa pod tym samym portem USB?
Jeżeli tak to potrzebujesz tylko samych sterowników do pen-a. W Win98 są
one potrzebne (w XP czy 2000 nie).
Jeżeli nie masz płytki z driver-ami to mogę Ci podesłać - mam tego samego
pen-a (Actina 256 MB). U mnie chodzi wyśminicie, ale pod XP...

--
pzdr
adam