Re: Zniszczona partycjca

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 23:05:26 MET DST

Marek HAGA wrote:

> [...]
> Co ma na celu ten eksperymant? Może jeszcze mam wlać tam benzyny i podpalić?
> Wystarczy malutka rysa na tablicy i partycja może zniknąć. Ja wcale nie
> twierdzę,
> że wszystkie dane zniknęły. Zniknęła tylko informacja o partycji.
> Dane najprawdopodobniej są do odzyskania bez większego wysiłku.

no wlasnie - dane sa do odzyskania; uszkodzony moze byc jedynie
stosunkowo maly obszar /nawet zakladajac uszkodzenie jednej glowicy -
moim zdanie bardzo malo prawdopodobne/; zwracam tylko uwage, ze
odpowiedzialem na posting z tekstem "Głowica zarysowała talerz i po
ptokach..." co sugerowaloby calkowita utrate wszelkich danych z dysku, a
z tym sie nie moge zgodzic;

pzdrv;
adas;