GF FX5200 ULTIME na AGPx4

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 21:07:09 MET DST

 Witam.
Jako iz nie mam sie juz kogo poradzic postajecie wy drodzy usnetowicze.

Zakupilem karte GF fx5200 ultime prolinka (i prosze bez zlosliwych
komentarzy, ze to syf) i wg tego co sobie wczesniej poczytalem powinna miec
traktowania 250rdzen/500MHz pamiec.

Wsadzilem ja do mojego komputera (staruszek ale mnie w zupelnosci starcza -
XP 1800+, 768MB DDR266, KT266, AGPx4) w/w karte.

Komp sie odpalil wszystko dziala OK, ale cos mnie skusilo zeby sprawdzic
sobie traktowania.
Patrze i widze, ze dziala tylko 250/366MHz hmmm cos nie jest tak....
Probowalem podkrecic recznie traktowanie pamieci (suwakiem przy
sterownikach) ale za cholere nie chce mi dac 500MHz (krzyczy ze nie moze
tyle dac)...
I co teraz z tym fantem zrobic, czy starac sie dalej na sile jakos wykrecic
ta pamiec (jesli tak to jak??) czy moze zostawic tak jak jest bo to juz jest
ogranicznie np. mojego AGPx4 (bo na AGPx8 bylo by tak jak w instrukcji), lub
chipsetu.

Czekam na propozycje od ludzi, ktorzy na starszych kompach montowali wlasnie
ta karte.

PS. Karta na pewno jest Ultime (wyglad zewnetrzy oraz oznaczenia sa takie
jak byc powinny)

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,