Re: Monitor- zmiana na 19''

Autor: Latet (latet_at_xxx.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 20:40:39 MET DST

> no i właśnie tu jest problem: nie mam jak takiego monitora 'skołować'...
> wiem, ze tak jest najlepiej ale się nie da...:/

Gdybym ja teraz kupowal, to bym probowal kupic uzywany,
w dobrym stanie, wlasnie pod warunkiem obejrzenie. Wielu sprzedajacych
powinno na to pojsc (tzn. zgodzic sie np. na kaucję + mozliwosc zwrotu).
Ostetecznie zadowolilbym sie mozliwoscią potestowania w domu
(lub firmie) sprzedajacego, ale pojechalybm z wlasnym kompem
i poprosil o co najmniej godzinę na spokojne potestowanie.

Naprwde, kupowanie monitora to prawie jak toto-lotek. Ciezko trafic!
Teraz jest szał na LCD i duzo ludzi sprzedaje prawie nowe monitory CRT
w bardzo dobrym stanie, wciaz na gwarancji.

Posluchaj rady czlowieka, ktory teraz zgrzyta zębami po pochopnym
zakupie drogiego Philipsa 109P i nie wie co z nim zrobić.

Latet