Re: dzielenie HDD na partycje

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 20:08:11 MET DST

On Fri, 16 Apr 2004 12:55:01 +0200, Marcin Urbanek
<marcin_urbanek_USUN_TEN_TEKST_at_op.pl> wrote:

> Bzdura.

Przy KAŻDEJ operacji na sprzęcie bądź partycjach na dysku NALEŻY
wykonać backup danych. Niezależnie od tego, czy będzie to zabawa z
Partition Magic'em, czy zmiana konfiguracji hardware'u - widziałem już
maszyny produkcyjne na których powysypywały się macierze z ISTOTNYMI
danymi tylko dlatego, że ktoś postanowił dołożyć nową karte na PCI
która pokłóciła się z kontrolerem SCSI czego wtórnym efektem było
uszkodzenie danych strategicznych dla firmy.
Inny dołożył sobie RAM i po podniesieniu maszyny okazało się, że coś
nie do końca poprawnie funkcjonuje, czego efekt był taki sam, jak
powyżej.
A potem są dziwne telefony, że "zainstalowałem sprzęt kupiony u was" i
coś się posypało - miło byłoby gdybyście partycypowali w kosztach
odzyskania danych...
Tylko twardziele nie robią backupu... tylko co potem?

--
Pozdrawiam
  Bartek