Monitor Highscreen 17' - czy uszkodzony?

Autor: jaco (ja_at_hotmail.com)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 16:46:01 MET DST

witam

zastanawiam sie nad kupnem monitora model Highscreen MS1795.
sprzet ma juz kilka latek, wiec zrobilem sobie test
(Nokia Test Monitor). wszystkie testy wypadly ok procz jednego:
tego w ktorym obraz na zmiane robi sie caly czarny i caly bialy-
wowczas przy zmianie koloru krawedzie obrazu jakby "plywaja"
w kierunku do srodka i na zewnatrz. trwa to dosc wolno,
a odleglosc zwezania sie i rozszerzania obrazu jest dosc
znaczna - ok 3 mm.
zrobilem test w domu na swoim monitorze i nie zaobserwowalem
czegos takiego - rozmiary obrazu calego bialego i calego czarnego
byly dokladnie takie same.
w zwiazku z tym mam pytanie - na co taki efekt wskazuje?
jako potencjalnego nabywce interesuje mnie konkretnie,
czy efekt opisany powyzej moze swiadczyc o majacym nastapic
w niedalekim czasie 'padzie' sprzetu?

pozdrawiam,

jaco