Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 16:32:18 MET DST

Dnia 2004-04-16 13:54:05, indywiduum zwane *Quick* wymodziło przez port
119 co następuje:

> Ok zgadzam się że często zadawane są lamerskie pytania ale, ludzie są tylko
> ludzmi nie każdy jest orłem i takich trzeba odesłać pod konkretna grupę,

O, zmieniłeś stanowsiko ?
To dobrze...

> nie wstawiać głupie odzywki typu zmień dysk czy zmień zasilacz.

Cóż, dla jednych to dowcipne, dla innych nie. Sam tak nie robię, ale
całkowicie rozumiem tych, którzy nie mogą wytrzymać...
Jeszcze trochę, i dojdzie do tego, że będą tu zadawane pytania w sprawie
suchego chleba dla konia... :/

> To tylko
> świadczy o poziomie ludzi podających takie odpowiedzi, a w zasadzie o braku.
> Czy uważasz że naśmiewanie sie z czyjejś niewiedzy jest ok?

Niewiedzy - nie.
Głupoty - tak ! Zdarzają się indywidua, które nia mając pojęcia o niczym
mędrkują na każdy temat. Wyśmianie ich jest jedną z delikatniejszych
form zwrócenia uwagi ;)

> Zasadą grup
> jest wymiana wiedzy i informacji, a nie dołowanie ludzi.

Owszem. Ale nie można porządnie dyskutować o *wszystkim*. Po to są grupy
tematyczne, nieprawdaż ?
Co do dołowania: oczywiście nie. Ale zdażają się przypadki, kiedy
trzeba. Zwłaszcza Expierdów, którzy coś "czytali", albo "widzieli", albo
"tak mają". I głoszą to jako prawdę objawioną i jedyną ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]