Jak zlokalizowac uszkodzenie ?

Autor: Getm (getm_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 16:36:19 MET DST

Witam.
Od pewnego czasu w grach 3D pojawiają mi się kolorowe pionowe pasy na
ekranie (regularne). Po wyjsciu z gry znikaja po chwili (czasem niestety nie
znikaja). Moje glowne podejzenie padlo na pamiec karty graf (Radeon 9500
Sapphire). Jednak zanim pojde reklamowac karte chcialbym sie upewnic ze to
faktycznie karta (ewentualnie ustalic ze to cos innego). Probowalem roznych
sterownikow, innego systemu oper., nawet zmniejszalem taktowanie pamieci.
Nie mialem mozliwosci sprawdzic tego na innej maszynie. Mial ktos podobny
przypadek, lub ma pomysl co to moze byc ?

Pozdrawiam.

Getm