Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 14:25:57 MET DST

> Masz rację - ta grupa upada. Ale głównie ze względu na nawał nowicjuszy,
> którzy nie szanują żadnych reguł, bo ich nie znają, albo mają je gdzieś.
> I wszystko jest OK, póki pytają o te grafy czy proce (chociaż
> przejrzenie postów z ostatniego dnia/tygodnia naprawdę nie boli), ale
> duża część postów jest *zdecydowanie* poza tematyką grupy.
> I - albo będziemy próbować ich odsyłać, gdzie trzeba - albo trzeba się
> będzie stąd wynieść, bo nie będzie wspólnych tematów.

Ale tak jest na wielu grupach na linuxowych też tak jest, mi tam brakuje
ścisłego podziału pytania newbie na newbie, zawansowane na linux,
sieciowe na sieci, sprzęt na sprzęt, programowanie na programowanie.
Skończy się to tak, że w końcu te bardziej merytoryczne dyskusje i
ciekawsze,
przeniosą się na moderowane fora, ale i tka nie jest najgorzej bo naprzykład
grupa alt.os.linux.slackware, była spamowana przez grupę czubków, ludzie
zaczeli się domagać moderowania grupy, a większość zaczęła plonkować,
 lub killfile. Ludzi enie znają grup wysyłają tam gdzie popadnie niestety.
Pozdr,
C.