Re: Nie mozna zapisac na fdd

Autor: Michał Wilczyński (netwolf_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 14:29:45 MET DST

Dobry user bvgftr_at_poczta.onet.pl naskrobał cuś niecuś:
> Witam.
> Czy ktos spotkal sie moze z problemem zapisu na dyskietce.
> Otoz nie moge nic zapisac na dyskietke.
> Moge odczytac, ale przy probie zapisu pojawia sie blad.
> Nadmieniam ze dyskietka jest odbezpieczona i probowalem na innej
> stacji ale jest to samo. Probowalem tez nagrac na dyskietke po
> odpaleniu kompa z plytki botowalnej (win 98se) i tez nie moge nic
> nagrac, cigle moge tylko odczytywac. Mam ktos moze pomysl co sie
> moglo stac (jakies ustawienia w biosie, ewentualnie cos w systemie)?
> Pozdrawiam Miet

Witam!
Jaka to płyta główna, do której masz podpiętą stację? Np. płyty główne
Asusa, posiadają opcję zablokowania w BIOS'ie zapisu na dyskietkę.
(stacja dyskietek może tylko odczytywać, bez możliwości zapisu).
Rozumiem, że podpinałeś inny model stacji dyskietek do tej płyty, czy
też wkładałeś dyskietkę do stacji w innym komputerze?

--
Michał
GG # 1759520