przełącznik danych a drukarki (długie)

Autor: Krzysztof W. (skrzekacz_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 13:39:05 MET DST

Witam
Nie wiem nawet gdzie tego szukać. Są dwie drukarki HP (atramentowka) i
Panasonic (igłówka) HP służy do wydruków z WIN98, igłówka do wydruku faktur
z programu dosowego. Przełączane są w zależności od potrzeb przełącznikiem
danych obie drukują do portu LPT1 Wcześniej było OK, a ostatnio (nie pracuję
na tym kompuie więc może coś pracownik przestawił) drukuje się tylko
pierwsza faktura Jak wybierze się drugą do druku zanim ta pierwsza się
wydrukuje to Wyskakuje komunikat że wystąpił konflikt między dostępem do
programow Win98 i tym dosowym i żeby wybrać w którym chcę pracować. Jak już
się wybierze (dosowy) no to wyświetla przy drukowaniu, że port jest zajęty
przez hp i nie ma drukowania. A jeszcze jedno pod windą skonfigurowana jest
tylko drukarka hp i ma ustawione buforowanie zadań wydruku z programów pod
dosem. No to tyle Wie ktoś możę czemu się tak dzieje? Z góry wielkie dzieki.
Pozdrawiam.