Re: Pytanie o program Memtest

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 13:57:05 MET DST

Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl> wrote:

> hmm, zalezy z ktorej strony spojrzec - jesli sypie bledami, to mozna miec
> pewnosc, ze cos jest nie tak. gdy zas nie zglasza problemow, a komputer
> dziwnie sie zachowuje, nalezy dac szanse innym testerom (nie tylko
> pamieci...)

Z tego co czytalem o tym programie to stosuje dosc zaawansowane metody
testowania pamieci. Polecam lekture. Jakkolwiek moze sie zdarzyc ze program
nic nie wykryje (mialem 2 przypadki wykrycia uszkodzenia pamieci tym
programem).

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com