Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Quick (jacekst_at_no.spam.polbox.com)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 12:40:55 MET DST

Nie wiem od jak długiego czasu tu siedzisz (na tej grupie) , ale myślę, że
nie dłużej jak dwa lata (wnoszę to po sigu J ) . Wielokrotnie mi się
zdarzało, że konkretny program nie działał na konkretnym komputerze,
logicznym, więc jest, że problem dotyczy sprzętu.

Nie musisz odpowiadać na posty tych którzy piszą na temat o MS Outlook-a .
Odpowiadanie zaś typu " wymień zasilacz" i dołączanie siga liczącego kilka
linii jest samo w sobie zaśmiecaniem grupy , osoba taka NIC nie wnosi do
dyskusji a staje zwykłym trollem na grupie.

Q.