Re: Instalowanie programow z Oslem

Autor: Wojtek (w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 11:49:06 MET DST

Użytkownik "Rawuk" <rawuk_at_wp-ciach.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Wojtek" <w_juzoANTYSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Taaaa... Pare postow nizej byl poruszany temat NTG ale widze, ze niewiele
> zmienilo. A jesli piszesz NTG to chociaz wskaz droge osobie szukajacej
> pomocy, bo przeciez nie jest ona tak "obcykana" w grupach dyskusyjnych
jak
> Ty.

Zawsze zakładam, że osoba szperająca po usenecie ma pewne minimum
inteligencji i jak szuka grupy, gdzie mogłaby umieścić posta to próbuje
różnych słów kluczowych, jakie mogłyby się pojawić w nazwie grupy (typu
"software", "programy", "oprogramowanie" i "windows" właśnie). Dlatego
wkurza mnie, że ktoś znajdzie sobie pierwszą lepszą grupę związaną z
komputerami i zaraz leci na nią post (najczęściej kompletnie niezwiązany z
tematyką grupy). Bo oczywiście istnieje coś takiego jak faq, ale kto by to
czytał... Ważne że nazwa skrótu ciekawa i tajemnicza ;) Dlatego na takie
posty odpowiadam po prostu NTG i nie ułatwiam komuś znajdywania właściwej
grupy...

Pozdr!

--
Juzo < w_juzoWYTNIJ_at_wp.pl >
Athlon 2000XP | 2x256 DDR (333) NoName |