Odczyty temperatur i napiec.

Autor: Vituniu (vituniu_at_poczta.fm)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 11:46:37 MET DST

Zgodnie z zasada ktora glosi, ze czlowiek ktory ma zegarek
zawsze wie, ktora jest godzina, natomiast czlowiek ktory ma
kilka zegarkow nigdy nie jest pewien - mam pytanie.

Mam plyte Asusa CUSL2-c a w niej Celeron 700.

Po dwoch godzinach normalnej pracy z systemem
BIOS podaje temperature procesora na poziomie 50'C,
Asus PC-Probe okolo 40'C a MBM jakies 48'C
Temperatury z pozostalych czujek (mobo i grafika)
sa pokazywane na mniej-wiecej takich samych poziomach.

Natomiast poziomy napiec pomiedzy wszstkimi trzema
"zegarkami" roznia sie i bywa ze tam, gdzie MBM pokazuje
odchylenie na minus PCP pokazuje ze jest wrecz przeciwnie.

Skad roznice? Ktorym wskazaniom ufac?

pozdrawiam,
Vituniu.