Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 11:36:19 MET DST

Użytkownik "Quick" <jacekst_at_no spam.polbox.com> napisał w wiadomości
> Siedzę na tej grupie , od 5 lat z kawałkiem , na początku grupa była
dość
> ciekawa , rozpatrywane tu było działanie sprzętu pod przeróżnymi
systemami i
> sterownikami , czasami też można było coś poczytać o programach
> "rozrabiających w systemie". Teraz ta grupa zaczyna robić się sztywna i
> zamknięta na wiedzę. Jakiekolwiek zapytanie dotyczące software prowokuje
> oburzone głosy NTG itp.

Bo tematyka grupy dotyczy sprzętu, nie ja to ustalałem, ale tak już jest i
trzeba tego przestrzegać. Bez prawa robi się bałagan.

> Ludzie zastanówcie się komputer bez oprogramowania
> jest tylko kupą elektroniki i niczym więcej. To że grupa jest o sprzęcie
nie
> określa tego że TYLKO O SPRZĘCIE można tu rozmawiać , to oznacza że
tematem
> wiodącym ma być sprzęt.

Tak rozumując można też zacząć rozmawiać o kolorze włosów użytkowników
komputerów. Poza tym są odpowiednie, polskie grupy na których można
zadawać pytania dotyczące oprogramowania.

> Uczmy się od siebie, wiedza nie boli.Traktowanie w
> ten sposób ludzi powoduje, że coraz mniej nas tu zagląda. Czy tego
chcemy ?

Wiedza wiedzą, a porządek porządkiem. Poza tym popieram to, że ludzi
należy traktować po ludzku, czyli informować, odsyłać na odpowiednią
grupę, zachęcać do zachowywania porządku w sposób kulturalny.

Pozdrawiam