Re: drukarki atramentowe. ktore lepsze i dlaczego?

Autor: Mark (dragon74_at_op.pl.NO-SPAM)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 10:03:28 MET DST

Dnia Thu, 15 Apr 2004 22:13:52 +0200, domin_p_at_interia.pl napisał(a):

> Zastanawiam sie nad kupnem drukarki bo stary HP DJ695c wciaga mi po 5 kartek
> jednoczesni ealbo ich wogole nie wciaga ;-)

Drukarki HP seri 6xx bardzo ladnie i przyjemnei sie rozbiera - wiec moja
rada jest - po prostu ja wyczyscic.
Rozkrecic niemal na srubki i kazda czesc wyczyscic - zdziwisz sie ile HP tej
serii po tym zabiego dziala jak nowa:) Zwlaszcza dokladnie nalezy wyczyscic
rolki.
Na 90% wystarczy to bez wymiany rolek - uwierz komus, kto tych drukarek
naprawial dziesiatki;)
P.S - nie boj sie jej rozebrac - seria 6xx jes naprawde bardzo prosta w
montazu.

--
*Mark*
ICQ:48239541    GG:19902