Re: problem z myszką PS/2

Autor: Tygrysek (taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 08:15:50 MET DST

Użytkownik "Przemek" <przekor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Po zainstalowaniu świeżej kopii WinXP Pro z SP1a po krótkim czasie
działania
> myszka zaczęła mi dziwnie działać tzn. w pewnych momentach się zawiesza
by
> zaraz działać poprawnie. Sprawdzałem na innej myszce i to samo się
dzieje.
> Nic nie kombinowałem z ustawieniami myszki więc co może być przyczyną?
Przed
> instalacją działała poprawnie.

To nie problemy z myszką, tylko najprawdopodobniej system ci się na chwilę
zatrzymuje. Przede wszystkim sparwdź na wirusy i proponuję także Ad Aware.
Jak to nie pomoże, to zamykaj kolejne procesy w menadżerze zadań -
wytropisz w ten sposób winowajcę.
Chciałem napisać, że to NTG, ale może się okazać że problem jest jednak
sprzętowy (choć to raczej mało prawdopodobne)... Tak czy inaczej polecam
alt.pl.comp.os.windowsxp

Tygrysek