Re: jaka p³yta?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 01:34:12 MET DST

Proces "Picia" <Picia adres_at_sigu.com> zwróci³ b³±d:
> Soltek 75FRN2-L (ewentualnie RL z Raidem)
> MSI K7N2 Delta L.

Ten Soltek jest czesciej uzywany do o/c, wiec latwiej znalezc pomoc, jak
cos bedzie nie tak. Obie plyty sa dobre, ja wybralem Solteka. Przed
podkrecaniem warto jednak troche poczytac o "przypadkach" tej plyty, zeby
sie nie przestraszyc :)

> Zale¿y mi na stabilno¶ci, wydajno¶ci i mo¿liwo¶ci podkrêcania.
> D¼wiêkówke mam Audigy, sieciówkê mam radiow±, tak ¿e na osprzêcie mi
> szczególnie nie zale¿y- co najwy¿ej Raid.

Jak chcesz miec dodatkowy kontroler bez zajmowania slotu PCI to wybierz
wersje RL. Jesli znajdziesz gdzies taniej (niz roznica cen L i RL) taki
kontroler jak chcesz to wybierz L. Nie ustawialem na nim RAIDa, bo nie
potrzebuje, ale extra dysk sie przydaje.

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszê usuñ "cutme." -- GG: 4088862
"Ciê¿ki jest dobry. Na ciê¿kim mo¿esz polegaæ. Je¶li nie zadzia³a zawsze