nvidia nowe sterowniki+dziwne zachowanie kompa

Autor: sebastian (seb666_at_yourass.com)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 23:29:55 MET DST

sciagnalem sobie najnowsze stery z nvidi:) niby jest ok ale np, wybiore
sobie jakis pliczek avi albo mpeg i np. klikne go prawym przyciskiem (zmiana
nazwy) i na ulamek sekundy ekran mignie mi na niebiesko a system jakby
stanie:) co jest grane? przesiasc sie na starsze stery? w sumie mam dosc
stara karte graf. gf2-mx400 ale efekt ten jest nadzwyczaj zadziwiający..