Odp: Samoczynne wyłączenie

Autor: Rumburak (misuno_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 22:43:34 MET DST

Użytkownik Marco <notrue_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c5mrsg$1j3$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Rumburak" <misuno_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> konfigu
> nie
>
> Prawie na bank zasilacz. A co to znaczy, że nie chce wogóle ruszać po
> restarcie? W końcu udaje się go odpalić (jeśli tak to po jakim czasie tak
> z grubsza) czy umarł na amen?

Komp o którym pisałem w chwili obecnej nie działa, po włączeniu zasilanie na
rusza na sekundę i gaśnie.
Pewnie masz rację z zasilaniem, nic innego nie przychodzi mi do głowy,

Pz Runbur