Re: HDD1, HDD2, DVD, CDRW - jak to optymalnie podlaczyc?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 20:40:33 MET DST

Proces stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz> zwrócił błąd:
> no to masz raczej cos nie tak w samym systemie... brak wlaczonego DMA?

Mam na pierwszym kanale jeden naped (dysk UDMA-5), na drugim combo (windows
pokazuje tryb pracy jako UDMA-2), na trzecim /kontroler FastTrak Promise
wbudowany w plyte/ jest jakis Seagate 10.2GB w nieznanym trybie. Jak wloze
CD do tego combo to system chwile "mysli", nie mozna przelaczac sie na inne
programy itp. Wydawalo mi sie to normalne, niezaleznie od ustawien dyskow.
System WinXP. To nie jest normalne ? Na innych kompach mrozi tak samo (od
wielu lat), ale tam jest znacznie wieksze zageszczenie dyskow.
 Chyba, ze przez "zamieranie systemu" rozumiemy jakis dluzszy lag, np.
polminutowy czy cus :-o

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze