Re: Ecs -K7S5A pytań kilka(nie tylko opłyte)

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 19:00:31 MET DST

Dnia Thu, 15 Apr 2004 15:28:36 +0200, "Robert S"
<robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl> napisał(a):

>taki
>>
>To moze być to. Zasilacz

Od roku mam ta plyte, wiadomo - loteryjka z nia. Moja ma wlasnie
takie przypadlosci, ze pada czsem BIOS, jego ustawienia. Ale
wybadalem sposob od pewnego czasu, gdyz doszedlem wlasnie do wniosku,
ze jest bardzo wrazliwa podczas startu na napiecia: najpierw wlaczam
zasilanie na listwie zasilajacej, hebelkiem; czekam ok. 10 sekund,
dopiero pozniej naciskam guzik na obudowie dla wlaczenia komputera.
Praktycznie przestalem miec poprzednie, dosc czeste klopoty podczas
startu.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}