Re: Soltek

Autor: Piotr (pionawro_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 18:19:55 MET DST

Użytkownik "Wiesław" <nawu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A na jakim chipsecie ? Bo moja jest na nForce 2, a twoja pewnie na
> nForce 2 Ultra 400. Ale czy to moja wina że one tak

To niejest dla wszystkich oczywiste ja mam RL, czyli z raidem i nforcem 2
ultra 400 i na pudelku i w gebie sprzedawcy jest FSB333, jak byk. Czytalem i
mi nie pasowalo, wiec poszedlem jeszcze raz do sprzedawcy i zapytalem czy to
sprawa programowa (bios) czy sprzetowa? Zapewnil ze to tak jest i nie da sie
zmienic!!
Nieufny jestem i zrobilem upgrade biosu na 1.7 i prosze jest fsb 400 i
dziala. Ja tego nie rozumiem, sprzedawcy lubia sie chwalic nawet tym czego
nie maja a tu maj i utajnili.
pozdrawiam
Piotr