Re: Jaki zasilacz

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 18:18:34 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Zawiedziony ponieważ? Którego Modecoma?

Modecom ISO-450P
Jest głośny i napięcie 12V na poziomie 12,6 (mierzone zewnętrznym
miernikiem, co prawda nie przekroczył 12,6, ale od zasilacza za 150zł
wymagam więcej, z płyty odczyty są nawet 12,78V). Chcę go reklamować, ale
mam dużo pracy i nie mogę na razie pozbyć się zasilacza. Póki co normy
jeszcze nie przekroczył, więc się zbytnio nie spieszę.