odzyskiwanie plików

Autor: gib (radiobase_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 16:58:28 MET DST

Witam
wczoraj skasowane zostatły z mojego dysku bardzo wazne dla mnie zdjecia.
Istnieje jakis sposób odzyskania tych plików?
prubowalem programami Pc inspector file recovery oraz recovery my files i
generalnie niczego sensownego nie znalazłem usuniety katalog pokazuje sie z
tym ze jest pusty. Znacie jeszcze jakies godne polecenia programy lub
sposoby poradzenia sobie z tym problemem ?
pozdr