co moze byc przyczyna ?

Autor: Jack Daniels (daniel_29_at_interia.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 14:31:30 MET DST

Witam

znajomy ma komp pracujacy na jakims Duronie ( chyba Duron 900 ), pozostalych
parametrow kompa niestety nie znam ( jakas zwykla konfiguracja ) ale mimo
tego moze bedziecie potrafili mnie naprowadzic na rozwiazanie problemu. Otoz
problem polega na tym, ze system zaczyna potwornie slabnac po paru godzinach
pracy, gubi wydajnosc i odswierzanie. Jesli ma to jakies znaczenie to dodam,
ze pracuje to na Win XP, na sprzecie tym uruchamiane jest przede wszystkim
oprogramowanie 3D i AutoCAD. Co moze byc przyczyna slabnacej wydajnosci z
uplywem kolejnych godzin intensywnej pracy ?

Prosze Was o pomoc, naprowadzcie mnie chociaz z czym moze byc zwiazany ten
problem ?
Pozdrawiam
Jack Daniels