Re: gry szachy i brydz - jakie wymagania sprzetowe

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 14:23:13 MET DST

Użytkownik "antonina" <antoni_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym na nowo kupowanym komputerze zaintalowac gry Szachy i brydż.
> Jakie sa wymogi tych gier w zakresie sprzętu.
> system operacyjny będzie WIN2000 - czy dobry?
>
> Czy jesli teraz kupie pamięć 256MB - to aby ja kiedys powiększyć płyta
gł.
> musi spełniac jakies parametry - jakie?

Jako, że jesteś dziewczyną i pewnie po raz pierwszy na grupie to wyjątkowo
Cię nie zjadę.
Po pierwsze ta grupa jest na temat sprzętu komputerowego, a nie programów.
Poczytaj netykietę http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html i www.ntg.prv.pl
Po drugie zadajesz pytanie na temat gry, której nazwa jest tak popularna,
że pewnie istnieje ze 100 różnych gier o tym tytule. Już pomijam fakt, że
albo na pudełku (jeśli ja kupiłaś) są informacje na temat wymagań tej gry,
albo na stronie z której grę ściągnęłaś (jeśli ściągnęłaś ją z sieci). A
jeśli to pirat to .........tyle na ten temat.

Pozdrawiam