Promise FastTrak S150 SX4 - ktoś to już przetestował?

Autor: zgreg (zgreg_at_op.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 12:04:56 MET DST

Czy ktoś może pochwalić się jakimiś praktycznymi doświadczeniami z tym
kontrolerem? Zwłaszcza interesuje mnie wydajność konfiguracji RAID 5.

Niestety natknalem sie na taki artykul: http://www.pclab.pl/print5877.html
Wynika z niego, ze RAIDy 5 na kontrolerach SATA nawet takich producentow
jak Adaptec i 3ware maja kontrowersyjna "wydajnosc".

Wymieniony w tytule kontroler nie byl uwzgledniony w tescie, stad moje
pytanie.