Re: HDD1, HDD2, DVD, CDRW - jak to optymalnie podlaczyc?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 10:22:33 MET DST

Proces stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz> zwróciů bůŕd:

> no wlasnie zpowodu wkladania plyt do napedow... a przy samym wykrywaniu
> nosnika czesto wystepuje "zamieranie sytemu".

Ale przy wykrywaniu nosnika system czesto zamiera nawet jak dysk i CD sa na
oddzielnych kanalach. Przynajmniej u mnie. Za to transfer rzeczywiscie jest
lepszy.

> no, ale kto co lubi... ja lubie miec wszystko oki.

Ja mam tylko drukarke :-( ;-)

--
Saiko Kila GG:4088862 ˇ JID:saikokila_at_jabber.org ˇ e-mail/ROT13:Usuń cutme.
"Informatyk pracowaů w szpitalu zaledwie kilka miesićcy. Miaů dobrŕ opinić.