Re: myszka

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 07:13:48 MET DST

Cześć marcus075,

W Twoim liście datowanym 14 kwietnia 2004 (23:00:59) można przeczytać:

m> imo raczej o wykożystanie jakiegoś WiFi 802.11b albo Bluetooth + układ
m> optyczny. a poza tym: weź jakąś nazwę medelu takiej myszy "infrared mouse"
m> i sprawdź w komputrniku co to za zwierz...

Zwykła mysz "bezogonowa" ale na łączu podczerwiennym (własnym) a nie radiowym.
Moim zdaniem niewypał. Nie ma nic wspólnego z irdą i wifi.

Miałem a4tech'a, wywaliłem po miesiącu nma śmietnik...

--
Zygi
GG:1948754