Epox a nagrywarka LG

Autor: Lukasz (ldabrow1_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 00:41:48 MET DST

Witajcie.. mam dziwny problem
zakupilem czas jakis temu nowa plyte glowna
EPOX 8RDA+ , wedlug wszelkich forow.. suuuuper plytka
nistety nie chce wspolpracowac z moja stara nagrywarka
LG 40x12x40 konkretnie GCE 8400B z softem ver.1.03

niechec do współpracy obiawia sie nastepująco:
czyta wszystko, nagrywa plytke mniej wiecej co 10 raz.
wkladam plytke, proboje cos nagrywac o system nie moze nawet zaczac
nagrywania... kreci tym cd i kreci ... i nic, co najwyzej wyskoczy jakis
blad po kilkunastu(kilkudziesieciu) minutach.
do nagrywania uzywałem roznych wersji Nero i Alcohol120%

a twierdze ze to wina plyty glownej bo zaczelo sie to dziac wlasnie po
wymianie plyty, wczesniej nagrywarka dzialala bez zarzutu przez prawie dwa
lata.

--
pozdrawiam
Lukasz D.