Asrock K78XE i ubogi BIOS

Autor: tadzik (dym_at_wytnijo2.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 22:15:53 MET DST

witam

posiadam Asrock K78XE i Duron 1,8
płyta posiada coś takiego jak: universal overheat protection
czyli ochrona przez spaleniem procka. Czy ok. 60 stopni to moment kiedy
procek moze sie zjarać? bo własnie przy tej temparturze wyłącza mi sie
komputer. Nie widze, zeby w BIOSie dalo sie to gdzieś ustawić :|

W ogóle ubogi ten BIOS jak ić stond (fakt, ze płyta 180zł). Nie
spodziewałem sie, że aż tak będzie ubogi.

Wiem, że są jakieś nieoficjalne BIOSy, bawił sie ktoś w to? Da mi coś
ten upgrade?

--
pzdr / tadzik