Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 21:44:50 MET DST
>Moje pytania - czy ktos ma pomysl co moze byc powodem takiego zachownia ?
Nawet laikowi taki objaw kojarzy się z uszkodzeniem.
Dlaczego po prostu nie zadzwonisz do serwisu? Numer masz wewnątrz
karty gwarancyjnej. Moniror masz objęty gwarancją drzwi-do-drzwi więc
serwis zaopiekuje się transportem itp. Ponadto jeśli to wada wrodzona
i zgłosisz szybko (serwis NEC przwiduje 7 dni) to dostaniesz nowy bez
gadania. Jeśli będziesz zwlekać to będzie to normalna reklamacja
gwarancyjna, naprawa itd...
-- Tom quality is visible www.nec-poland.com tom(malpa)nec-poland.com, gg:189335
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:12:15 MET DST