Re: NEC 1701 problem, wada?

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 21:44:50 MET DST


>Moje pytania - czy ktos ma pomysl co moze byc powodem takiego zachownia ?

Nawet laikowi taki objaw kojarzy się z uszkodzeniem.

Dlaczego po prostu nie zadzwonisz do serwisu? Numer masz wewnątrz
karty gwarancyjnej. Moniror masz objęty gwarancją drzwi-do-drzwi więc
serwis zaopiekuje się transportem itp. Ponadto jeśli to wada wrodzona
i zgłosisz szybko (serwis NEC przwiduje 7 dni) to dostaniesz nowy bez
gadania. Jeśli będziesz zwlekać to będzie to normalna reklamacja
gwarancyjna, naprawa itd...

-- 
Tom
quality is visible
www.nec-poland.com
tom(malpa)nec-poland.com, gg:189335


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 14:12:15 MET DST