Nagrywarka LiteOn i "latająca" tacka.

Autor: Mariusz (doscjuzWYTNIJ_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 21:03:49 MET DST

   Witam. Kupiłem dziś ww. nagrywarke i wszystko jest ok , nagrywa ładnie i
wogóle ,tylko tacka jak ją otworzyć to daje się odchylić w każdą stronę
,góra ,dół, lewo ,prawo (nie tak lekko tylko na tyle ,że staje się to
denerwujące). Napewno są na grupie posiadacze tej nagrywarki więc proszę
powiedzcie jak jest to u Was .Czy jest to normalne w tych napędach ? Jeśli
nie to czy mam jakieś szanse na wymiane? Pozdrawiam.