Re: AGP 8x na Intel BX ???

Autor: axell (axell_at_op.wywalto.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 19:45:39 MET DST

> Abit na BX Chipset
> Celeron 300_at_450MHz
> 320MB Ram
> Savage 4
> Dysk, DVD, CD-R(W), itd.
>
> Mam nastepujacy problemik:
> Chcialbym wsadzic w niego nowa grafe [cosik z
> wyjsciem TV no i najlepiej z obsluga DX9]
> Niewiem tylko czy ta plyta obsluzy karty
> wyposazone w zlacze AGP 8x.
> Aktualnie Savage4 [max.AGP 4x] pracuje na AGP 2x
> [ bo taka jest maxymalna predkosc obslugiwana
> przez BX ].
> Doradzcie.
> [...]

Ja na BE6 + przejsciówka + cel 566_at_800 włożyłem
radeona 9200 128MB. Konieczny był upgrade biosu
bo chyba takiej ilosci pamieci na karcie nie
obsługiwała ta płyta (btw miesiąc walczyłem zanim
na to wpadłem).
Karta oceniam ze w 60% wykorzystana przez ten
sprzęt. Kup sobie najlepiej karte która klasą
pasuje do reszty sprzetu, bo po co przeplacac.
O DX9 na twoim sprzecie raczej bym zapomniał
bo to bez sensu.

--
axell