Re: radeon 8500 i nowe catalyst

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 20:19:50 MET DST

> Nie musisz. Zostań przy starszych Catalystach po prostu.
Nowe mają
> chyba więcej problemow ze starszymi kartami niż stare:/

..masz racje cos sie dzieje z tymi nowymi sterami. Ja mam
R9100 Herculesa i zauwazylem ze wysypuje mi sie grafika
zwlaszcza w starszych i mniej wymagajacych grach wlasnie na
najnowszych sterach. Myslalem ze to wina zasilacza ale
problem narastal im nowszy byl to numer sterow. To samo
dzialo sie na Omegach. Dopiero jak pobralem nieco starsze
stery ze strony producenta karty problemy znikly.

Robert