monitor lcd - Astron 15DX3 - zaniepokojenie...

Autor: Konrad Sobczak (sobczakk_at_ie.pw.edu.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 20:01:42 MET DST

Czesc

Mam taki monitorek poltora roku juz. Dotychczas nie bylo z nim problemow -
jednak dzis trzykrotnie zobaczylem cos co mnie bardzo zaniepokoilo - po
powrocie z nizszej rozdzielczosci - do wyzszej - np. z 800x600 do - 1024,
zamiast obrazu - na ekranie kompletna kiszka, ktora przez chwile rozjasnia
sie. Pokazuja sie smieci - a obraz rozjasnia sie i staje w pewnym momencie.
Monitor przestaje reagowac, trzeba go wylaczyc i znow wlaczyc... Czy to moze
oznaczaz ze siada procesor sterujacy czy cos w tym guscie - mam sie
niepokoic czy to po prostu przypadek? (ale trzykrotnie?)

Karta Ati Radeon8500 - ale to chyba nie ma nic do rzeczy...

Pozdrawiam
Dziekuje za odpowiedz