Komp nie czyta mi plyt botowalnych?

Autor: pocahontas (pocahontas_at_polbox.com)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 18:46:32 MET DST

Mam problem z kompem. Otoz nie laduje mi przy odpaleniu plyt botowalnych i
nie moge np. zainstalowac nowego systemu. Co moze byc przyczyna? Cd-rom
sprawny, plyty czyta, te botowalne tez, ale dopiero po calkowitym
uruchomieniu systemu, a nie na samym starcie. Dodawac chyba nie musze, ze w
BIOSie ustawienia mam takie jak trzeba, a wiec w pierwszej kolejnosci
odczytywany jest cdek.