Odp: LE?

Autor: Marek Witarczyk (wiiw_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 15:18:08 MET DST

> Nie. Ten Radek ma obniżone taktowanie i nie można go nazwać PRO. Radeon
> 9600Pro powinien mieć taktowanie 400/300(600)

Są dwie wersje tej karty tego producenta PRO i PRO LITE, pytałem się i jest
to pełna wersja.
Niestety odpada :( Nie ma złącza DVI, a jak mam już wywalić te 600zł to nie
chce zmieniać karty po roku, jak kupie LCDka ( nie widze sensu w korzystaniu
z analogowego wejścia :( )

> Wychwalają 9600PRO bo to dobra karta.
>
> http://twojepc.pl/artykuly.php?id=imperium_kontratakuje
>
> Polecam ten test

Przeglądałem go, jak wiele innych zresztą. To pierwsza karta do której się
nie mogłem doczepić, ale niestety :(.
Teraz chyba wezme PROLINKa FX5700 128DDR 128bit TV/DV , wypada ta kość
porównywalnie z 9600 PRO.
Boże czemu nie wrócą czasy rivy TNT, gdzie życie było jasne i proste
( Teraz to mieszają strasznie :(

Pozdrawiam