Re: karta graficzna Prolink GF 5200 ultimate 128

Autor: Krzysiek.T (Krzysztof.Taporowski_at_telekomunikacja.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 09:19:33 MET DST

> Ja mam tą kartę i nie narzekam. Oczywiście na nowych grach się dławi, ale
> jak powyłączasz kilka efektów (jakość takstur na min, wygładzanie krawędzi
> wył, odświerzanie pionowe wył itp) to w 800x600 jeszcze w miarę da radę
> pograć ;-).
> --
Dziękuje za odpowiedzi szczególnie Krasnalowi wiele mi to rozjaśniło.
Z tego co piszesz to jednak ta karta nie będzie dobra.
Komputer który mam zamiar złożyć będzie dla mojego syna (10 lat) więc 85-90%
pracy komputera to będą jednak gry, więc nie ma sensu kupować karty, która
juz jako nowa nie będzie się sprawdzała w grach.
Mam prośbę doradzcie jakąś inną kartę która chodzi z DirectX 9 na szynie
128, sprawdzi się w większości gier i nie spowoduje mojego bankructwa.
Chodzi mi poprostu o jakiegoś średniaka z dobrym stosunkiem jakość-cena.
Rozumiecie nie super lux torpeda, tylko najtańsza która spełni powyższe
warunki.