P II 350 sie grzeje

Autor: domin_p_at_interia.pl
Data: Wed 14 Apr 2004 - 08:22:33 MET DST

Witam!
Oto problem:
komputer Pentium II 350 Mhz (chyba) @ 350 Mhz
na procesorze radiator i maly wiatrak.
Niedawno wiatrak mi padl i w obudowie bardzo mocno wzrosła temperatura.
Na grupie wyczytalem, ze PII slabo sie grzeja wiec moje zdziwienie. Aha
mialem niedawno Compaq'a deskpro cos tam z PII 350 , na ktorym byla w roli
radiatora blacha przykrecona i swietnie zdawala egzamin. Procek sie nie
grzal.
Pytanie brzmi: Co moze byc przyczyna grzania sie procka (poza podkreceniem
go) i jak sprawdzic czy rzeczywiscie jest to PII 350 a nie jakies PII 266
albo cos innego? W biosie mam 3.5x100 ustawione a przy starcie wypisuje ze
to Pentium II 350. Wiem jednak ze te rzeczy mozna oszukac.
Z gory dziekuje za pomoc

--
Pozdrawiam
Domin