awaria xp :/

Autor: Artur Krzesiwo (krzesi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Apr 2004 - 00:45:05 MET DST

Problem z XP :)
witam, mam problem z Windowsem XP, mianowicie mi padł :)
ale to że padł to jeszcze pół biedy...nie wiem jak teraz mogę odzyskać dane
(np. z Moich Dokumentów) , bo 'przeglądając' ten dysk mam ciągle komunikat
'odmowa dostępu'. czy jest możliwosć 'obejścia' tego żeby choć przegrać te
dane na inny dysk? naprawa samego xp jest juz 'raczej' nie mozliwa, wywala
sie podczas ladowania niebieski ekranik z super poradami typu odlacz
ostatnio instalowany sprzet (a nic nie instalowalem od pol roku) lub
skonsultuj sie z providerem, w trybie awaryjnym to samo...

aha. podczas instalacji z plytki XP jest opja odzyskiwanie systemu..jednak
loguje sie tam , wpisuje nawet haslo admina , i tez 'odmowa dostepu'

dzieki :)

--
==
Artur Krzesiwo