Re: Jak drukarka?

Autor: chairon (chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 22:48:29 MET DST

Oriano <pruchniewicz_at_wp.pl> napisał(a):

> Moge przeznaczyc na ten cel maksymalnie 350 zl. Co polecacie?

Za tyle kupisz Canona i350. W przeciwieństwie do i250 posiada odbiornik
papieru i umożliwia wydruk bez marginesów. Poszukaj w archiwum tej grupy, bo
ja też noszę się z zakupem drukarki i na uwadze mam Canona lub HP, a problem
roztrząsam na tej grupie już od kilku tygodni. Początkowo myślałem o Canonie
i250, ale po wizycie w sklepach stwierdziłem, że i350 kosztuje właśnie tyle,
czyli 350 zł. Przejrzyj archiwum moich postów. Może Ci się coś rozjaśni, bo
mnie, jak na razie się ściemnia :-(

Oto linki:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.comp.pecet&tid=6776067

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.comp.pecet&tid=6779136