Re: Update BIOSU reset i brak ¿ycia p³yty

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 21:54:23 MET DST

Witam

W artykule c5h0bo$7ft$1_at_h.intelink.pl,
niejaki(a): marcink z adresu <marcin_kubicki_at_wp.pl> napisa³(a):
> WItam. Updatn±³êm sobie BIOSIK z nudów bo mi neta od³±czyli na 3 dni i
> niestety p³yta po restarcie nie daje jakichkolwiek oznak ¿ycia.
> Prawdopodobnie bios by³ nie do tego modelu (nie ¿ebym siê nie zna³)
> czy da siê jako¶ uruchomiæ czy ju¿ tylko programowanie ko¶ci
> ewentualnie service. Nadnieniam ABIT NF7-s v2.0 bios wgrywa³êm v2.4 a
> mia³em v2.3
> PS. CZy wersja v2.4 jest do tego modelu????

Jesli metoda przekladki na goraco zawiedzie, albo uznasz ze ne dasz rady
tego zrobic, to oczywiscie ratuje Ciebie wizyta u kogos, kto ma programator
(np. serwis).
BTW: mam nadzieje, ze ten Abit nie ma wlutowanej kosci, tylko w podstawce,
bo wtedy to na pewno przekladka na goraco Ci nie wyjdzie :)

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *